با عضویت در خبرنامه مطالب را در ایمیل خود دنبال کنید

شرایط شرکت در دوره بنیادین انگلیسی (FSLET) زبان عمومی و تخصصی حقوق؛ جامع ترین دوره در کشور

🔹ده ویژگی ممتاز دوره بنیادین (( FSLET = اِفسلِت☀️ Fundamental Steps in Legal English Texts ☀️))، جامع ترین دوره زبان عمومی و تخصصی حقوق در کشور، در یک نگاه کلی، که آن را از هر دوره دیگری کاملا متمایز می کند؛ حتی اگر سطح زبان انگلیسی شما بسیار ضعیف و ابتدایی باشد،‌ پس از اتمام موفقیت آمیز دوره بنیادین:

🔹۱. بی نیازی از هرگونه گرامر و ساختار آکادمیک برای فهم دقیق انواع متون عمومی و تخصصی
🔹۲. دایره واژگان فوق العاده گسترده در زبان عمومی و تخصصی حقوق (می توانیم ادعا کنیم، در مقایسه با همه آثار موجود در بازار بی نظیر است)
🔹۳. توانایی بالا در چهار مهارت خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، صحبت کردن (Speaking) و شنیدن (Listening) در سه بستر: الف – مکالمه روزمره؛ ب– آکادمیک عمومی؛ ج – حقوقی
🔹۴. توانایی تولید آثار حقوقی به زبان انگلیسی مانند متون سخنرانی شخصی، کتب و مقالات انگلیسی
🔹۵. توانایی ترجمه آثار خارجی از انگلیسی به فارسی و برعکس.
🔹۶. آمادگی کامل برای هرگونه آزمون زبان انگلیسی داخلی مانند ارشد و دکتری حقوق، آزمون MSRT یا MCHE یا  TOLIMO سازمان سنجش، EPT دانشگاه آزاد اسلامی
🔹۷. آمادگی کامل برای هرگونه آزمون زبان انگلیسی بین المللی مانند آیلتس IELTS و تافل TOEFL
🔹۸. آمادگی کامل برای مهاجرت کاری و زندگی و تحصیل در دانشگاه های کشورهای انگلیسی زبان از جمله آزمون پذیرش در دانشکده های حقوق کانادا و آمریکا با عنوان: ال ست LSAT = Law School Admission Test -، آزمون مهارت های انگلیسی حقوقی با عنوان: تولز – TOLES = Test of Legal English Skills
🔹۹. آمادگی برای شرکت در مسابقات حقوقی مانند مورت کورت های بین المللی به زبان انگلیسی و دوره های وکالت در انگلستان و هر کشور انگلیسی زبان دیگر
🔹۱۰. توانایی انجام فعالیت های حقوقی به زبان انگلیسی مانند مشاوره و کار در شرکت های خارجی و بین المللی و…

دکتر طاهر حبیب زاده

  • LLM و PHD حقوق – انگلستان
  • عضو هیات علمی سابق دانشگاه صنعتی شریف و فعلی دانشگاه امام صادق (ع)
  • آی. دی. کانال ها و پیام رسان ها:  ایتا، روبیکا، اینستاگرام: @drtaherhabibzadeh

 

توضیحات تفصیلی در مورد نحوه شرکت در دوره جامع بنیادین (FSLET)؛ جامع ترین دوره تخصصی زبان عمومی و تخصصی حقوق (باهم) در سطح کشور و کیفیت برگزاری دوره و شرایط آن

قبل از بیان شرایط دوره و نحوه ثبت نام، چند نکته بسیار مهم بیان می گردد. لطفا با دقت تمام ملاحظه فرمایید:
قبل از آن، لازم است ذکر شود که کتاب های کار دوره بنیادین برگرفته از منابع اصیل و معتبر زبان عمومی و تخصصی حقوق است.

  • جلد اول: روش شناسی مطالعه زبان عمومی و تخصصی حقوق، مقدمات، حقوق خصوصی، حقوق جزا (درس ۱ الی ۱۰) >>> سفارش اینجا
  • جلد دوم: ظهور و ویژگی های نظام حقوقی کامن لا، حقوق مسئولیت مدنی، حقوق تجارت داخلی و بین المللی (درس ۱۱ الی ۱۷) >>> سفارش اینجا
  • جلد سوم: حقوق بیمه و حقوق مالکیت فکری (اخبار عمومی و حقوقی، قانون خوانی، تحلیل TED و … افزوده شده)(درس ۱۸) >>> سفارش اینجا
  • جلد چهارم: حقوق بین الملل، حقوق اساسی،‌ حقوق اداری،‌ حقوق عمومی، حقو بشر، سازمان های بین المللی، پرونده های مطرح حقوق بین الملل (اخبار عمومی و حقوقی، قانون خوانی، تحلیل TED و … افزوده شده است) این مجلد در دست نهایی سازی است. سعی این است تا پایان ۱۴۰۲ عرضه شود، ان‌شاءلله تعالی.
    توجه: در جلد دوم و سوم، در کنار متون تخصصی حقوق، به طور تفصیلی به بحث رایتینگ به انگلیسی، از جمله آزمون های آیلتس و تافل نیز پرداخته شده است.

اول –  دوره بنیادین ( FSLET = اِفسلِت☀️ Fundamental Steps in Legal English Texts ☀️) به جهت ضرورت ارتقای سطح زبان انگلیسی عمومی و تخصصی جامعه حقوقی در ۲۰ جلسه (هر جلسه بین ۵ الی ۱۰ قسمت) طراحی شده است (معمولا سطح زبان انگلیسی اهالی علوم انسانی، پایین است). این دوره اولین بار در کشور اجرا می شود و بنا به نظر بنیادآموزان که برخی از آنان سال ها در کلاس های زبان انگلیسی عمومی و یا تخصصی کار کرده اند، به جهت جامعیت، دقت و ظرافت، عمق مباحث و نیز رویکرد کاملا کاربردی آن،‌ دوره ای برجسته به شمار می رود. استاد دوره که در عین حال مبتکر دوره است، فارغ التحصیل مقاطع تحصیلات تکمیلی در رشته حقوق از دانشگاه های انگلستان می باشد و با واقعیات زبان و به ویژه زبان تخصصی حقوق کاملا مانوس است (رزومه مختصر استاد در اینجا) و هر آنچه در طی سال ها کسب کرده است به طور کامل و دقیق در اختیار شما می گذارد. >>> کسانی که رشته شان غیر از حقوق است، می توانند جلسه اول را کامل کار کنند و برای ادامه دوره،‌ تصمیم بگیرند. در هر جلسه زبان عمومی و تخصصی حقوق همزمان تدریس می شود. برخی از غیرحقوقی ها از امکان مقرر شده در تبصره ۱ بند ۵ استفاده می کنند. در هر حال،‌ اگر شما ضعیف ترین افراد از نظر دانش زبان انگلیسی هم باشید، دوره بنیادین شما را به سطح پیشرفته می رساند و اگر به گمان تان، در سطح پیشرفته باشید، دوره بنیادین حرف های تازه ای برای شما دارد! در همان جلسه اول خواهید دید انشالله.

دوم – تلاش می شود جامعیت دوره در تقویت تمام مهارت های زبانی (نوشتار،‌خواندن، شنیدار، گفتار) با استفاده از منابع اصیل و معتبر انگلیسی رعایت شود؛ هم زبان عمومی در سطح پیشرفته تقویت شود و هم زبان تخصصی حقوق (جلسه اول دوره را کار کنید، خواهید دید).

در این دوره یک دوره جامع گرامر و ساختار زبان عمومی آموزش داده می شود و دیگر محتاج هیج کتاب گرامری نخواهید بود، اصول نوشتن به انگلیسی به صورت پایه ای آموزش و سپس تمرین داده می شود و استاد چک می کند و نزدیک به ده هزار واژه پر بسامد انگلیسی کار می شود. در واقع یک دوره انفجاری دومنظوره است، هم زبان عمومی و هم زبان تخصصی.

دوره بنیادین، به عنوان یک دوره نتیجه گرا، تحت نظارت و پشتیبانی و ارزیابی شخص استاد، زبان آموز را به طور اصولی و ماندگار برای هرگونه آزمون های داخلی تمامی مقاطع و گرایش های مختلف حقوق (ارشد و دکتری حقوق، آزمون MSRT یا MCHE یا  TOLIMO سازمان سنجش، EPT دانشگاه آزاد اسلامی) و بین المللی زبان عمومی (آیلتس IELTS و تافل TOEFL)، آمادگی برای ورود به دانشکده های حقوق انگلستان، آمادگی آزمون پذیرش در دانشکده های حقوق کانادا و آمریکا با عنوان: ال ست (LSAT = Law School Admission Test)، آزمون مهارت های انگلیسی حقوقی با عنوان: تولز (TOLES = Test of Legal English Skills)، توانمندسازی در ترجمه متون انگلیسی عمومی و تخصصی حقوق، مهاجرت تحصیلی یا مهاجرت برای فعالیت های حقوقی مانند کار در شرکت های خارجی، طی دوره های کارآموزی وکالت به زبان انگلیسی، شرکت در موت کورت های بین المللی، تحصیل در دانشکده های حقوق خارجی و نیز بهره برداری از آثار خارجی در پژوهش های حقوقی و نوشتن مقالات انگلیسی برای جورنال های ISI آمادگی لازم و کافی را کسب کند.

انتظار این است که با تسلط بر دوره بنیادین، فرد بتواند معجزه تحول در زبان انگلیسی خود را شاهد باشد ولو اینکه پایه زبانی بسیار ضعیفی داشته باشد و در پایان از هر گونه کلاس های رایج برای تقویت زبان انگلیسی خود بی نیاز باشد. خاصه برای کسانی که به هر دلیلی مانند اشتغال یا خانواده داری یا تحصیل نمی توانند در کلاس های مرسوم زبان انگلیسی به طور مستمر حاضر شوند یا هزینه بسیار بالای کلاس های رایج را تا سطح پیشرفته تقبل کنند.

☘پس از اتمام کامل دوره بنیادین (۲۰ جلسه) و شرکت موفق در امتحان جامع دوره، گواهی معتبر دانشگاهی صادر می شود.

دوره بنیادین یک دوره نتیجه گراست. به عنوان مثال، طبق کارنامه دریافتی از برخی عزیزان شرکت کننده در دوره قبل، با اشراف بر ۸ الی ۱۰ جلسه دوره بنیادین، حدود ۵۰ درصد سوالات بخش زبان را در آزمون سراسری ارشد حقوق گذشته پاسخ داده اند، برخی هم بیشتر، که در رتبه نهایی داوطلب، بسیار تعیین کننده است؛ حتی دانشجویی داریم که در کنار دانش زبان قبلی اش به انضمام دوره بنیادین، ماده درسی متون حقوقی ارشد را ۱۰۰ در ۱۰۰ پاسخ داده است (رتبه ۱ حقوق بین الملل آزمون سال ۱۴۰۲) تصویر زیر و متن مصاحبه در اینجا. : از تابستان زبان تخصصی را با دوره بنیادین دکتر حبیب زاده کار کردم  … من برای منبع از دوره دکتر حبیب زاده و تست های آزمون های سال های پیش استفاده کردم. دوره دکتر حبیب زاده بسیار جامع و با قیمت مناسب است و در آن متون حقوقی با حوصله بالا توسط مدرس دوره تحلیل می شود که نقطه قوت این دوره است. جلسه اول، گویای کم و کیف این دوره است.

از نظر حجم،‌ دوره بنیادین حدودا حداقل معادل ۳۰ واحد درسی دانشگاهی و حدود ۱۲ ترم فشرده کلاس زبان انگلیسی در موسسات زبان است و از نظر سطح، Advanced (پیشرفته) محسوب می شود.
توجه مهم : رسالت دوره، دانش افزایی در جامعه حقوقی کشور به صورت اصولی، مستند، ماندگار و کاربردی است، نه صرف برگزاری یک دوره زبان به مانند شماری از سایر دوره های زبان رایج. این هدف بعد از اتمام همان جلسه اول برای بنیادآموزان اثبات می شود.

نکته کلیدی: ظرفیت دوره کاملا محدود است چرا که استاد تکالیف زبان آموزان را شخصا بررسی می کند. لذا اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و شرایط خود را طبق نکاتی که در ادامه می آید بیان فرمایند :
بند ۱. شروع ثبت نام: بهمن و اسفند هر سال >>> البته هر زمان شروع کنید، حتی تیرماه یا مهرماه، از ابتدای دوره شروع می کنید یعنی از جلسه ۱، و پیش می روید و  نیازی نیست تا بهمن و اسفند هر سال صبر کنید. لکن تا پایان دوره جاری، که در آن وارد شده اید، همراه دوره جلو می روید، و ادامه را با دوره بعدی ادامه خواهید داد.
بند ۲. طول کل دوره: حدود ۱۸ ماه (بسته به میزان زمانی که شما می گذارید) – دوره بنیادین یک دوره انفجاری محسوب می شود بدین معنی که در مدت ۱۸ ماه سطح زبان انگلیسی آکادمیک شما به صورت جهشی و به سطح بسیار بالا ارتقا می یابد.>>> البته علاقمندان می توانند با صرف زمان اضافی تر، با سرعت بیشتر و در زمان کمتری (مثلا ۱۲ ماه) دوره را به پایان برسانند.>>> می توانید در ایام عید و تابستان وقت بیشتری بگذارید و دوره را سریع تر پیش ببرید.
بند ۳. شروع دوره: در کل، هر کس با توجه به شرایط شخصی خود مطالعه می کند و پیش می رود و نیازی نیست خود را با دیگران مقایسه کند. هر زمان از سال که مایل بودید دوره را شروع کنید و به قدر توان پیش بروید. برخی زود شروع کردند اما آهسته پیش می روند و برخی دیر شروع کرده ولی با سرعت و اختصاص وقت بیشتر پیش می روند. شرایط هر کس متفاوت است. مقایسه، ممنوع! اگر در این دوره نتوانستید کل دوره به اتمام برسانید،‌ باقی را با دوره بعدی ادامه می دهید از همان جایی که ماندید.

بند ۴. پایان دوره: پایان تیرماه دوم. مثلا اگر دوره بهمن ۱۴۰۲ شروع شده باشد، پایان دوره مرداد ۱۴۰۴ خواهد بود نه مرداد ۱۴۰۳ – یعنی بعد ۱۸ ماه. لکن شما هر زمان خواستید می توانید وارد دوره شوید>>> اگر وارد دوره شدید و تا پایان دوره جاری نتوانستید دوره را کامل تمام کنید،‌ ادامه آن را با دوره بعدی پیش می گیرید تا به پایان برسانید. >>> دوره جاری ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ شروع می شود و تا پایان مرداد ۱۴۰۴ ادامه دارد. بعد از آن، با زبان آموزانی که ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ دوره را آغاز  خواهند کرد ادامه خواهید داد. شرایط دوره جدید، ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ در همین متن اعلام شده است. توجه کنید که در مجموع حدود ۱۸ ماه فرصت اتمام یک دوره کامل بنیادین است که با اصول گفته شده، می توان در این مدت به صورت متعارف دوره را به پایان برد. اما اگر بنیادآموزی به هر دلیل کم کار باشد، طبیعتا نمی تواند در این مدت دوره را تمام کند و برعکس اگر پرکار باشد، می تواند زودتر به اتمام برساند.  روزی متوسط ۲ ساعت زمان لازم است هم مرور و هم یادگیری جدید.

بند ۵. هزینه دوره: اولا، این دوره را به دو روش می توانید کار کنید:

1⃣ الف – خودخوان: در این حالت فیلم های دوره را با ۹۰ درصد تخفیف از سایت مدرسه حقوق سفارش و دانلود می کنید و کتاب را تهیه می کنید و خودخوان مطالعه می کنید. ارسال تکالیف به استاد الزامی نیست، اما اگر مایل بودید می تواند ارسال کنید. برخی با این شیوه کار می کنند. هر سوال و اشکالی داشته باشید مستقیم با استاد در پیام رسان ایتا به شماره 09373710114 مطرح می کنید.

2⃣ ب – ثبت نام و شرکت در دوره: در این روش ارسال تکالیف به استاد الزامی است و با ۹۵ درصد تخفیف دوره را کار می کنید (۴ درصد تخفیف بیشتر از روش خودخوان).  بدون ارسال تکالیف، برای جلسات بعد کد تخفیف بیشتر تعلق نمی گیرد. اینکه تکالیف چیست، در همان جلسه اول بعد از ثبت نام به زبان آموز اعلام می شود. اگر دقت کنید کار با ثبت نام در دوره بنیادین هم ارزان تر از روش خودخودان است و هم استاد تکالیف را یک به یک و با دقت چک می کند و تذکرهای لازم را می دهد. در حالی که منطقا باید برعکس باشد: به جهت اینکه استاد وقت اضافی می گذارد و تکالیف را چک می کند، می بایست گران تر هم باشد!  اما چون هدف اصلی انتقال دانش به علاقمندان است و نه کسب و کار، لذا این رویکرد انتخاب شده است. خدمات ما هر چه بیشتر، ارزان تر!

توجه: برخلاف دوره های رایج زبان انگلیسی که معمولا کل هزینه دوره یکجا اخذ می گردد و ممکن است زبان آموز دوره را به هر دلیلی به پایان نرساند، ولکن همه هزینه را پرداخت کرده است، در دوره بنیادین پرداخت به اندازه ای است که زبان آموز از دوره استفاده می کند، اگر یک جلسه استفاده کند فقط هزینه همان یک جلسه را می پردازد و اگر ده جلسه پیش رود هزینه همان میزان را پرداخت می کند و به همین ترتیب تا آخر.

ثانیا، محتوی هر جلسه در دوره فعلی که در جریان است با تخفیف حدود ۹۵ درصد (پیرو تاکید مکرر استاد  بر عدم افزایش ویژه هزینه شرکت در دوره برای رعایت وضعیت اقتصادی بخشی مهمی از علاقمندان به ویژه دانشجویان) در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد (از جلسه ۱ تا جلسه ۱۵، هر ساعت محتوی آموزش حدود ۷۲۰۰ تومان از جلسه ۱۶ تا جلسه ۲۰ هر ساعت حدود ۳۶۰۰ تومان (چرا کاهش هزینه؟! چون محتوی جلسات پایانی زیاد می شود و برای اینکه زبان آموز کمتر هزینه کند، با نظر استاد هزینه تقلیل داده شده است)
تعداد ساعات هر جلسه متفاوت است برخی جلسات حدود ۱۰ ساعت و برخی حدود ۲۰ ساعت و برخی دیگر بسیار بیشتر. لذا بهای هر جلسه متفاوت از دیگری است.
کل دوره ۱۸ ماهه، در بیش از ۳۰۰ فیلم آموزشی، متعارف هر فیلم در حدود ۱.۵ ساعت آموزش خالص تخصصی و کل دوره در حداقل ۸۰۰ ساعت آموزش تخصصی به همراه بررسی تکالیف توسط شخص استاد می باشد. برای اتمام کل دوره در مدت ۱۸ ماه، یعنی حداقل ۸۰۰ ساعت آموزش خالص (بعد از اتمام تولید محتوی، می توان دقیق تر اعلام کرد)، زبان آموز اگر منظم و مستمر کار کند، ماهیانه به طور متوسط برای هر ۴۰ ساعت آموزش تخصصی در حدود ۲۸۸ هزار تومان هزینه می کند. اگر به دیده انصاف و با توجه به وضعیت قیمت دوره های آموزشی موسسات و خاصه دوره های خصوصی که بنیادین در حکم دوره خصوصی است، نگریسته شود، دوره بنیادین، با حداقل ۸۰۰ ساعت آموزش تخصصی خالص، حقا در حکم رایگان است. این دوره «رسالت» محور است نه «تجارت» محور، یعنی هدف اصلی ارتقا دانش زبانی و حقوقی جامعه حقوقی کشور است، نه کسب و کار.

تبصره ۱: نحوه پرداخت هزینه چگونه است؟ همانطور که در بالا گفته شد: بنیاد آموز هر جلسه که کار می کند، فقط هزینه همان جلسه را پرداخت می کند، جلسه به جلسه؛ به عبارت دیگر، وقتی جلسه اول را شروع می کنید، فقط هزینه همان جلسه را پرداخت می کنید، و وقتی وارد جلسه دوم می شوید، هزینه همان جلسه دوم را پرداخت می کنید. لذا اگر در یک ماه بیشتر کار کنید،‌ بیشتر پرداخت می کنید و زودتر پیش می رود و برعکس. پرداخت هزینه، آنلاین و از طریق سایت مدرسه حقوق است. بنیاد آموز پس از قطعی شدن ثبت نام، لینک های تخفیف دار جلسه اول را دریافت می کند. محتوی را با دقت ملاحظه و طبق توضیحات در فیلم، یادداشت برداری کرده و تصویر تکالیف نوشتاری و صوت متنی که باید حفظ کند را ضبط نموده و آنها را از طریق ایتا (به دلیل فیلتر واتساپ) به شماره 09373710114  به استاد ارسال می کند. استاد تکالیف را یک به یک ارزیابی می کند. اگر لازم باشد اصلاحیه می دهد و الا تایید خواهد کرد. پس از تسلط به جلسه اول، لینک های تخفیف دار جلسه دوم در اختیار بنیادآموز قرار می گیرد و همین روش تا پایان دوره – جلسه ۲۰ – ادامه می یابد. رفته رفته حجم هر جلسه بیشتر می شود، مثلا جلسه اول در حدود ۶ ساعت است اما جلسه ۱۷ در حدود ۶۰ ساعت!!! چرا که تا جلسه ۱۷ ذهن شما آمادگی بالایی کسب کرده و دانش زبانی شما بسیار تقویت شده است و لذا می توانید با سرعت پیش بروید.

تبصره ۲: لازم است ذکر شود که اگر کسی مایل است به صورت خودخوان دوره بنیادین را کار کند از جمله کسانی که حقوقی نیستند، یا خارج از دوره و طبق شرایط شخصی و زمانی خود با استاد کار کند، می تواند با تخفیف ۹۰ درصد، فایل های دوره را از سایت مدرسه حقوق (اینجا) دریافت کند (همچنان هزینه هر جلسه با تخفیف ۹۰ درصد، بسیار کمتر از هزینه یک جلسه کلاس خصوصی تخصصی است) و در صورتی که مایل باشد (الزامی نیست)، تکالیف خود را برای ارزیابی استاد در ایتا به شماره 09373710114 مستقیما به استاد ارسال نماید. کما اینکه برخی عزیزان ترجیح می دهند از این گزینه خودخوان استفاده کنند. کتاب را تهیه می کنند و با فیلم ها پیش می روند.

تبصره ۲: بنیادآموز متعهد است کلیه فایل ها را فقط و فقط استفاده شخصی کند و تحت هیچ عنوان و شرایطی، جزئا یا کلا، در اختیار هیچ شخص دیگری قرار ندهد؛ و الا ناقض حقوق مادی و معنوی آثار شده که شرعا حرام و قانونا قابل تعقیب حقوقی و کیفری است. کما اینکه مواردی از سوی برخی صفحات و کانال های سوداگر و سودجو گزارش شد و اسناد برای پیگیری به پلیس فتا گردآوری گردید.

بند ۶. مدت متناسب برای تسلط بر هر جلسه (هر جلسه از چند قسمت تشکیل شده است): به طور متوسط برای جلسات ۱ الی ۱۰، هر جلسه حدود ۷ الی ۱۲ روز و برای جلسات ۱۱ الی ۱۷ هر جلسه حدود ۱۵ الی ۲۵ روز و ۳ جلسه آخر هر کدام حدود ۲ الی ۲.۵ ماه.  مثلا جلسه اول دارای حجم کمتری است و لذا ظرف ۵ روز باید به اتمام رساند اما جلسه ۲۰ ام دارای حجم بیشتری است و خود یک مجلد کامل است و در حدود ۲.۵ ماه زمان لازم است. البته بنیادآموز می تواند با فشردگی بیشتر کار کند و در صورت تایید استاد، زودتر به پایان برساند مثلا ظرف ۱۲ ماه. پیشنهاد ما نیز آن است که جلسات ۱ الی ۵ را ظرف نهایتا یک هفته مسلط شوید تا برای جلسات طولانی تر مانند جلسه ۱۰ و بعد آن به ویژه جلسات ۱۶ تا ۲۰، زمان بیشتری داشته باشید.

بند ۷. دروه خود کفاست: بدان معنی که هر آنچه لازم است در متن فیلم های دوره و کتاب دوره آمده است. شما به هیچ منبع جانبی دیگر نیاز ندارید.  تهیه کتاب دوره  الزامی است و در حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد به سرعت کار شما افزون می کند (طبق گزارشات متعدد شرکت کننده قبلی) و مرور محتوی تدریس را دقیق تر می کند. یعنی اگر قرار باشد یک جلسه را بدون کتاب در ۱۰ ساعت تمام کنید، با کتاب در حدود ۶ ساعت تمام می کنید. البته کتاب نیز همراه فیلم خوانده می شود. توضیحات لازم در جلسه اول دوره قسمت دوم آمده است. برای تهیه کتاب تمام رنگی جلد اول اینجا و جلد دوم اینجا را کلیک کنید. توجه فرمایید که صرف خواندن کتاب، در حدود ۴۰ درصد داده های دوره را به شما می دهد. شرح کامل محتوی کتاب در فیلم ها آمده است به همراه تحلیل فیلم های انگلیسی حقوق (تقویت توانایی شنیداری شما، که در کتاب ممکن نیست) و تلفظ دقیق فونوتیک ها و بیان نکات حقوقی و ساختارهای انگلیسی مازاد که در متن کتاب نیامده است و امکان آن نیز نبود، در کنار آموزش مهارت به انگلیسی که حتما بایست با فیلم ها پیش رفت و متن های نوشته شده را برای بررسی استاد، ارسال کرد جهت بیان نکات اصلاحی.

بند ۸. مدت زمان کار در هر روز: به طور متوسط ۲۰ الی ۳۰ دقیقه مرور و ۱.۵ الی ۲ ساعت آموزش جدید، البته در هر ساعت از شبانه روز که فراغت دارید. از جلسه ۱۰ به بعد، بایست نیم ساعت بیشتر کار کرد. برخی عزیزان با دقت و حوصله بسیار بالایی کار می کنند و وقت بیشتری صرف می کنند. بدیهی است که هر چقدر دقت و حوصله بالا باشد، میزان ملکه شدن مطالب بالاست. برخی نیز هستند که روزی ۴ ساعت زمان صرف می کنند و البته نوعا نتیجه عمیق تری دریافت می کنند. می توانید در طول روز، این مدت را تقسیم کنید ولکن هر بار مطالعه تان،‌ کمتر از ۴۵ دقیقه نباشد. توجه کنید که ممکن است در جلسات اول قدری زمان بیشتری صرف کنید اما بنابر تجربه بعد از تسلط بر ۳ جلسه اول،‌ وضعیت شما خیلی بهبود یافته و پیشرفت زبانی خود را شاهد خواهید شد.


بند ۹. نحوه ثبت نام در دوره:

ارسال پیام زیر به همراه موارد اطلاعات زیر برای ثبت نام به شماره 09373710114 در پیام رسان داخلی ایتا (می توانید متن زیر را کپی و در ایتا پیست و اطلاعات را کامل کنید>>> ترجیح ما ایتا می باشد به جهت سرعت و سهولت در پاسخگویی؛):

«می خواهم در دوره بنیادین شرکت کنم. موظف به تهیه کتاب دوره هستم. همه شرایط دوره بنیادین به ویژه رعایت حقوق مادی و معنوی آثار و عدم در اختیار دیگران گذاشتن را به طور کامل خواندم و می دانم و به تمام قواعد دوره بنیادین پایبند هستم.»

  • نام و نام خانوادگی:
  • مقطع تحصیلی/مدرک اخذ شده:
  • رشته:
  • دانشگاه:
  • نحوه آشنایی شما با دوره بنیادین:
  • سطح زبان انگلیسی شما (ضعیف یا قوی بودن سطح زبان شما، هیچ تاثیری در پذیرش یا عدم پذیرش شما ندارد. صرفا از جهت آماری لازم است. لذا لطفا به دقت پاسخ فرمایید):
  • هدف شما از ثبت نام در دوره بنیادین و ارتقای دانش زبان انگلیسی:
  • موظف به تهیه کتاب دوره می باشم.

 

  • توجه ۱: ترجیح ما ایتا می باشد به جهت سرعت و سهولت در پاسخگویی و فیلترینگ واتساپ؛ اگر واقعا نمی توانید از طریق ایتا در ارتباط باشید،‌ در واتساپ پیام دهید.
  • توجه ۲: برای سفارش آنلاین (لینک جلد اول + لینک جلد دوم + لینک جلد سوم). شماره انتشارات برای سفارش کتاب در ساعات اداری: 66954603 با کد 021 و یا با شماره 👈 09106067411 در پیام رسان ایتا. البته می توانید حضوری نیز مراجعه کنید: تهران – خيابان انقلاب اسلامی- روبروی دانشگاه تهران – بين فخررازی و دانشگاه – مجتمع پارسا – طبقه همكف – واحد ۲-۳.

 


و من الله توفیق

تیم اجرایی دوره بنیادین

زیرنظر دکتر طاهر حبیب زاده

دی ۱۴۰۲

 

  • تاریخ انتشار: 16 تیر 1400
  • تعداد بازدید: 39195
  • 26 دیدگاه
26 دیدگاه برای این نوشته فرستاده شده است.
  1. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 20ام, 1402 در 7:39 ب.ظ (#)

    سلام استاد عزیز، واقعا از انرژی تدریس شما ممنونم با اینکه به شدت شاغلم و در مرحله تغییر شغل قرار دارم با زندگی تاهلی و دو بچه، عاشق تدریس شما و یادگیری زبان شدم و به دوستانم هم معرفی کردم و اونها هم به جمع بنیلد آموزان پیوستند. شاگرد و ارادتمند شما

  2. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 20ام, 1402 در 7:44 ب.ظ (#)

    حقیقتا دوره بنیادین یک دوره تحولی اساسیه و هر کس چند صباحی در کلاس های زبان شرکت کرده باشه به اهمیت و عمق و کیفیت ممتاز این دوره پی می بره – از دوره بنیادین نباید غافل شد.

  3. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 20ام, 1402 در 7:45 ب.ظ (#)

    در دوره بنیادین فقط زبان انگلیسی تدریس نمیشه بلکه یک دور حقوق نیز تدریس می شه و این یک فرصت عالی برای هر حقوق خوانی هست

  4. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 20ام, 1402 در 8:06 ب.ظ (#)

    اگر بگویم دوره بنیادین بی نظیره، حقش را ادا نکرده ام… از دست ندهید

  5. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 20ام, 1402 در 8:08 ب.ظ (#)

    من کلاس های زبان متعددی شرکت کرده ام و تازه می فهمم که تلفظ چه نقش کلیدی در زبان داره و تازه تو این دوره دارم تلفظ هام رو اصلاح می کنم… ممنونم استاد بزرگ…

  6. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 9:31 ق.ظ (#)

    حقیقتا در شروع دوره تصور نمی‌کردم با چنین دوره جامع ،دقیق و سنگینی روبرو شوم ، فکر میکردم قرار است تعدادی لغت تخصصی کار شود. بسیاری از دوستانم وقتی جزئیات این دوره را شنیدند متعجب ماندند که چطور ممکن است یک استاد دانشگاه با این همه مشغله اینچنین وقت و انرژی به رایگان صرف کند !! …. قدردان این کار عظیم شما هستیم.

  7. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 9:32 ق.ظ (#)

    با توجه به سطح جامع دوره بنیادین و کارآمدی و کیس محور بودن آن، بنظر میرسد دوره حضرتعالی مورد تایید دانشگاه های بین المللی نیز باشد و به ثبت برسد، لذا پیشنهاد میکنم برای پایان دوره، گواهی یا لیسانس با اشتراک دانشگاه بین المللی صادر نمایید.(برای بسیاری از وبینار های 2 ساعته گواهی صادر میگردد که اصلا با محتوای غنی دوره بنیادین قابل قیاس نیستند)
    سپاس از شما و تیم پشتیبانی و تولید محتوا🙏

  8. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 9:33 ق.ظ (#)

    آقای دکتر ابتدا تشکر فراوان از شما دارم.
    دوره بنیادین جامع ترین دوره ای است که تا به حال شرکت کرده ام حتی بهره ای که از این دوره داشتم از کلاس های دانشگاهی هم بیشتر بود. ما در دانشگاه ۱۸ واحد فقط درس زبان عمومی میخوانیم اما تا اکنون که شش ترم از آن را گذراندم به اندازه چند ماهی که در دوره بنیادین بودم زبان یاد نگرفتم.
    یاد گیری در دوره بنیادین از همه جهات عالی است مخصوصا اضافه شدن بخش writting آن را کامل کرد. در اولین تمرین این بخش شخصا اصلا فکر نمیکردم بتوانم به این راحتی دست به قلم ببرم. البته این بخش چیز دیگری را برای من نمایان کرد که باید بیشتر دروس قبلی را تمرین کنم تا بهتر ساختار ها در ذهن جا بگیرد.

  9. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 9:34 ق.ظ (#)

    باسلام و ادب خدمت استاد گرامی… در خصوص کلاس های دوره بنیادین لازم است بیان کنم، به شخصه برای من معجزه‌ای بیش نبود…خدا میداند چقدر برای ارتقاء زبانم تلاشم کردم اما متاسفانه هر بار به بن بست خوردم. در مواجهه نخستم با کلاسها، اصلا نمیتوانستم باور کنم و همه چیز را رویایی بیش نمیدانستم. اما الان خدا را شاکرم از این موهبت الهی و داشتن استادی عزیز و گرامی همچون شما که خالصانه علم و دانش خودشان از ما دانشجویان دریغ نکردند. ان‌شاءالله توفیقات روز افزون شما استاد بزرگوار♥️

  10. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 9:34 ق.ظ (#)

    واقعا دوره مفیدی هستش همان گونه که حضرتعالی هم در سال گذشته فرمودید که بنده این دوره رو تضمین میکنم بنده شرکت کردم و واقعا اگر کسی با وجود این دوره در زبان پیشرفت نکنه از کم کاری خودش هست.بنده با اینکه کلاس زبان هم نزدیک سه سال رفتم ولی احساس کردم مطالب باهم پیوستی ندارد و به صورت کامل و با جزییات تدریس نمیکنند بر عکس دوره بنیادین که مطالب کاملا هم پوشانی دارد و یادآوری جلسات گذشته هم مزید بر علت شد تا بیشتر مطالب ملکه ذهن بشه .تدریس زبان تخصصی در بین زبان عمومی هم موجب شده که حتی زمانی که کتاب های حقوقی فارسی هم مطالعه میکنم معادل آن کلمه حقوقی را در انگلیسی به خاطر داشته باشم و حتی بعضا صدای شما رو وقتی به افعال بی قاعده برخورد میکنم در ذهنم هست چون هرجلسه تکرار میشه.
    صفحات خبری انگلیسی زبان رو سعی میکنم از زمانی که دوره بنیادین رو شروع کردم دنبال کنم و اکثر کلمات عمومی رو متوجه میشم. در حوزه زبان تخصصی هم فیلم های سینمایی با موضوع حقوقی رو که مشاهده میکنم بسیار از کلمات رو در دوره بنیادین بررسی کردیم .
    ان شاء الله خدا به توفیقات شما اضافه کنه و به ما کمک کنه شاگردان قدردانی باشیم.

  11. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 9:37 ق.ظ (#)

    من مصاحبه رتبه ۱ حقوق بین الملل را در سایت اختبار خواندم و الان هم موجوده. ایشون گفته بودند که فقط دوره بنیادین را کار کرده اند و ۱۰۰ در ۱۰۰ درس زبان انگلیسی را پاسخ داده بودند! مصاحبه های دیگری هم خوندم از ربته برترها که درصدهای بالای ۵۰ داشته اند. این درصد ها یعنی دوره بنیادین کارآیی خود را نشون داده.

  12. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 3:11 ب.ظ (#)

    سلام جا داره ی تشکر جانانه از شما داشته باشم که خداروشکر به لطف تدریس عالی شما تونستم در آزمون ارشد اسفند ماه 64درصد زبان تخصصی بزنم و نکته جالب اینه که تمامی تست هایی که زدم درست بود و در این درس، تست غلط نداشتم

  13. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 3:12 ب.ظ (#)

    سلام و عرض ادب آقای دکتر خسته نباشین
    خواستم تشکر کنم ازتون بابت دوره بسیار خوبتون راستش در موفقیت بنده برای کسب رتبه ۱ ارشد بین الملل موثر بود و یکی از متن های آزمون مشابهت زیادی با کلیپی که در خصوص سطوح مختلف بار اثبات پخش کردین داشت و خواستم خدا قوت بگم بهتون.🙏🏻🌺🌺

  14. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 3:13 ب.ظ (#)

    من بابت این دوره خیلی به شما مدیونم استاد و واقعا روزی نیست که دعاتون نکنم اینو بی اغراق عرض می کنم

  15. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 3:13 ب.ظ (#)

    سلام و درود استاد عزیز ،
    امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشید .
    بنده هم متون حقوقی رو ۷۵٪ زدم . دوره‌ی شما بسیار کمکم کرد ( تا جلسه‌ی نهم یا دهم بود فکر کنم که تونستم ببینم دوره رو ، حیف که نشد کامل ببینم ) و اعتماد به نفس بالایی بهم داد . و تونستم این درس رو بالا بزنم . ممنونم از زحماتی که برای دانشجویان حقوق این سرزمین ،می‌کشید .
    کاش سایر اساتید هم به‌اندازه‌ی جناب‌عالی، در زمینه‌ها و حوزه ‌های دیگر به فکر اعتلای علمی دانشجویانِ واقعی این مملکت بودند .

  16. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 3:14 ب.ظ (#)

    سلام استاد وقت شما بخیر. من امسال متون حقوقی رو با دوره شما ۷۸ درصد زدم و کاملا از پیشرفتم راضی بودم و از این بابت از شما سپاسگذارم. البته که رتبه دلخواهم برای گرایش تجارت بین الملل نشد و دروس دیگر ضعیف تر عمل کردم. اما دو نکته برای من اثبات شد.اول اینکه همانطور که فرمودید با اراده کردن و تلاش نتیجه محقق میشود. دوم اینکه اگر در دروس دیگر نیز ما از دوره ها و اساتیدی چون شما بهره میبردیم قطعا در دروس دیگر و در زمینه های دیگه موفق تر میشدیم

  17. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 21ام, 1402 در 3:15 ب.ظ (#)

    آقای دکتر واقعا ما توقعی که از شما داریم ما در زبان خیلی خوب پیشرفت کردیم ولی توقع داریم از شما در رشته حقوق دروس دیگه هم تدریس بفرمایید

  18. نظر زبان آموز بنیادین

    آبان 23ام, 1402 در 8:55 ق.ظ (#)

    سلام استاد خدا به شما طول عمر با عزت عنایت فرماید
    من فقط یک جلسه کامل از دوره بنیادین با قسمت اول جلسه دوم را کار کردم
    دست مریزاد واقعا زحمت فراوانی کشیده اید و روش آموزش بسیار خوب است و این موضوع چقدر خوب و هوشمندانه مدیریت شده
    ما 12 سال در مدرسه و چهار سال دوره کارشناسی و دو سال ارشد زبان انگلیسی آموزش دیدیم ولی دریغ که سودمندی داشته باشد و این دوره می‌تواند تمام نقایص قبلی را مرتفع کند
    خدا قوت و آرزوی موفقیت برای هر ایرانی در هر کجای دنیا و سعادت و پایداری برای سرزمین مقدسمان
    ارادتمند

  19. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 10ام, 1402 در 10:03 ق.ظ (#)

    در همین دو روز که یک جلسه را گوش کردم دیدم چقدر عمیق و با دقت تدریس می کنند

  20. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 10ام, 1402 در 2:06 ب.ظ (#)

    سلام جناب استاد. بر خود لازم می دونم که از شما بابت دوره تشکر کنم واقعا عالی و مخاطب را همراه می سازد؛ به نسبت دوره های دیگر تفاوت قابل احساس است اینقدر پر محتوا و جذاب است من برای رفع خستگی کاری یه روز را به فراگیری زبان از دوره شما اختصاص دادم که از اموزش لذت برم..

  21. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 11ام, 1402 در 10:45 ق.ظ (#)

    باسلام بنده ۱۷ جلسه بود در سایت خریداری کردم… قیمت دوره ها آنقدر خوب است که نیاز به کد تخفیف نیست. باتشکر از استاد بزرگوار کمتر کسی اینگونه با اخلاص کار می کند خداخیرتان دهد.

  22. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 11ام, 1402 در 10:48 ق.ظ (#)

    ضمن سلام – به جرات می توان گفت جامع ترین دوره تحلیلی زبان عمومی و تخصصی حقوق در کشور همین دوره بنیادین است. با مطالعه همان جلسه اول هر کس می تواند به این مطلب برسد. مشخص است که بسیار زمان صرف شده تا این دوره تولید شود. به عنوان یک استاد دانشگاه توصیه اکید دارم این دوره را از دست ندهید.

  23. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 12ام, 1402 در 6:20 ق.ظ (#)

    سلام و عرض ادب خدمت شما آقای دکتر
    از دوره بی نظیرتون تشکر میکنم
    لیسانس حقوقم اما زبان رو از صفر دارم شروع میکنم اینقد دورتون پرباره که کاملا متوجه تغییر میشم حتی با جلسه اول.
    اینقد خوب و دقیق پایه ها رو میچینین که با هر پارتی که میبینم واقعا به دانش من افروده میشه
    خدا قوت میگم بهتون و آرزوی توفیقات روزافزون دارم براتون🙏🙏

  24. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 13ام, 1402 در 6:34 ب.ظ (#)

    تاکنون چنین دوره ای را با این کیفیت تجربه نکرده ام – درود و سلام خداوند بر شما

  25. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 14ام, 1402 در 4:15 ب.ظ (#)

    هنوز جلسه اول هستم واقعا کیف کردم از تدریس استاد یعنی همچین دوره ی مفید تو ایران پیدا نمیشه از اینکه شما رو پیدا کردم خیلی خوشحالم . خدا قوت 🙏

  26. نظر زبان آموز بنیادین

    آذر 15ام, 1402 در 7:38 ب.ظ (#)

    سلام استاد عزیز، از تدریس عالی شما ممنونم عاشق تدریس شما و یادگیری زبان، شاگرد و ارادتمند شما