با عضویت در خبرنامه مطالب را در ایمیل خود دنبال کنید

سوالات امتحانی حقوق تجارت الکترونیک دانشگاه علوم قضایی مقطع ارشد دی ماه 1393

سوالات درس حقوق تجارت الکترونیکی – مقطع کارشناسی ارشد – دانشگاه علوم قضایی تهران – دی ماه 1393/ مدرس: دکتر طاهر حبیب زاده

متن سوال بدین شرح است:

بیل گیتس، مالک معروف مایکروسافت، را همه می شناسید. وی بخشی از راز مولتی میلیارد شدن خود را چنین می گوید: «…هیچ رازی در کار من وجود ندارد …خیلی ساده ؛ من طرحم را به 1200 نفر نشان دادم ، 900 نفرشان قاطعانه گفتند: نه! و 300  نفر به آن توجه کردند، 85 نفرشان  نظر مثبتی داشتند ولی در عمل هیچ کاری نکردند، 30 نفر از آنان طرح را جدی گرفتند، و 11 نفرشان با سرمایه گذاری در طرح،  من را مولتی میلیاردر کردند…» این جملات را آقای احسان که دانش آموخته رشته کسب و کار الکترونیکی است در برد دانشکده مدیریت بازرگانی دانشگاه شریف می خواند و عمیقا به فکر فرو می رود: چگونه می توانم بیل گیتس دیگری شوم؟ از قضای روزگار پدر وی تاجری است در تهران، که در حوزه پوشاک فعالیت می کند. تصمیم می گیرد با بهره گیری از دانش خود، رونق جدیدی به کسب سنتی پدر بدهد تا شاید به آرزویش برسد. برای این منظور وب سایتی را در تهران با نام دامنه www.buyonline.ir تاسیس می کند که مخاطبان از اقصی نقاط جهان می توانند با ورود در وب سایت، کالای مورد نظر خود را انتخاب و سفارش خود را با طی مراحل شماره گذاری شده زیر که با اقتباس از وب سایت  amazon.co.uk  طراحی شده است، نهایی سازند و در مهلت اعلامی در آدرس پستی خود دریافت کنند:

از همان ابتدا احسان به نیکی می دانست که برای نیفتادن در دام های حقوقی و رونق کسب و کار خود به یک مشاور حقوقی زبده در حوزه تجارت الکترونیکی نیازمند است. شما را می یابد و با تشریح  مراحل فوق برای شما، دغدغه های خود را به شرح زیر بازگو می کند:

در هر مورد مشورت شما چیست؟ مستدل و مستند:

دریافت فایل‌های پیوست شده

شما برای دریافت فایل باید وارد شوید و یا نام نویسی کنید. (دریافت فایل رایگان است)

حتما پوشه Spam یا Junk ایمیل خود را چک کنید، چرا که ممکن است ایمیل حاوی رمز شما به اسپم وارد شود.

برچسب‌ها:
  • تاریخ انتشار: 8 اردیبهشت 1396
  • تعداد بازدید: 4672
  • 1 دیدگاه
1 دیدگاه برای این نوشته فرستاده شده است.
  1. 9661321

    بهمن 30ام, 1397 در 8:55 ق.ظ (#)

    سلام وارادت بسیار عالی و مفید بود
    لطفا اگر امکان داشته باشد نمونه سئولات بیشتری البته با راهنمایی پاسخ گویی به آنها جهت تجربه بیشتر عنایت فرمایید